Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.253 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.563 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.253 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.563 |
У вересні 2024 року обсяги імпорту бітуму в Україну зменшилися на 9%, до 10,1 тис. тонн, порівняно з серпнем. Це також вдвічі менше, ніж було імпортовано у вересні минулого року.
Про це повідомляє Еnkorr, посилаючись на дані Консалтингової групи "А-95".
Найбільші обсяги бітуму постачалися з Литви (4,87 тис. тонн) і Польщі (4,67 тис. тонн), при цьому компанія Orlen забезпечила 94% імпорту (9,54 тис. тонн). Румунська компанія Vitaro Energy також поставила 0,6 тис. тонн.
Додамо, у серпні імпорт бітуму в Україну зріс у півтора раза. Обсяги поставок збільшилися на 56% і досягли 11,2 тис. тонн. Таке зростання пояснюється сезонним фактором, проте у порівнянні з серпнем минулого року імпорт скоротився на 43%.
Загалом, за перші дев’ять місяців 2024 року загальний імпорт бітуму скоротився на 46%, до 59,4 тис. тонн, що пов’язано зі зменшенням фінансування дорожнього будівництва в Україні.
Варто зазначити, що у 2024 році Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури отримає лише 17,1 млрд грн на програму "Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення". У листопаді 2023 року міністр фінансів України Сергій Марченко заявив про те, що у 2024 році всі надходження з державного дорожнього фонду сумі 94,7 млрд грн будуть перенаправлені на потреби оборони.
Зауважимо, у 2023 році на дороги було виділено 58,9 млрд грн.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.