Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
Концерн Zeppelin постійно впроваджує нові та покращує свої існуючі внутрішні корпоративні процеси задля підвищення якості обслуговування Клієнтів.
У зв’язку з цим ми раді повідомити про створення Служби технічної консультаційної підтримки Цеппелін в СНД, яку створили з метою більш швидкого та ефективного вирішення технічних проблем з обладнанням Замовника.
Відтепер, усі співробітники ремонтних зон та виїзного сервісу компанії «Цеппелін», у разі необхідності, зможуть оперативно отримати інформацію про причини виходу з ладу та прискорити їх усунення в режимі реального часу з допомогою наших технічних експертів, у ролі яких виступають інженери сервісної підтримки усіх представництв Групи компаній Zeppelin в країнах СНД, а також інструктори Навчального Центру Цеппелін.
Служба побудована за принципом забезпечення технічної підтримки у різноманітних сферах технічної експертизи, пов’язаних з певними продуктовими лінійками обладнання.
Служба технічної консультаційної підтримки Цеппелін включає наступних експертів з обслуговування:
ДОРОЖНЬОЇ ТА БУДІВЕЛЬНОЇ ТЕХНІКИ:
Олександр Куліковський - технічний інструктор;
Олександр Фіонов - технічний інструктор;
Віталій Плаксієнко - технічний комунікатор.
ГІРНИЧОЇ ТА КАР’ЄРНОЇ ТЕХНІКИ:
Олександр Фіонов - технічний інструктор;
Олександр Шевченко - технічний комунікатор;
Віталій Плаксієнко - технічний комунікатор.
ПІДЗЕМНОЇ ГІРНИЧОЇ ТЕХНІКИ:
Костянтин Дербеньов - керівник підрозділу обслуговування підземної техніки.
ГЕНЕРАТОРІВ ТА СИЛОВИХ УСТАНОВОК:
Олександр Гаврищенко - інженер з застосування силових установок Сat®;
Антон Блошенков - керівник підрозділу технічної підтримки відділу «Силові установки».
Інвестиція у поліпшення якості сервісу та післяпродажної підтримки компанії «Цеппелін» зробила можливим створення єдиної команди кращих спеціалістів, яка допомагає механікам швидко виявити правильні рішення технічних проблем, поповнити базу своїх знань, та водночас зменшити час простоїв обладнання Клієнта під час ремонту.
Експерти Служби технічної консультаційної підтримки завжди можуть знайти правильне рішення, а це означає, що будь-яку несправність буде усунено в максимально короткий термін.
Ми піклуємось про бізнес наших Клієнтів, тому створюємо для них найкращі рішення!
Джерело: zeppelin.ua
Інформацію опубліковано на правах реклами
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.