РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.813 EUR: 48.520
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.813
EUR 40.000 41.000 48.520
USD 41.560 42.010 41.813
EUR 48.300 49.010 48.520
Новость

Падіння електростовпів на Шулявському мосту: в чому причина, хто винен, та хто компенсує збитки

Чому впали електростовпи на Шулявському мосту та хто винен
1345
28 декабря 2020 г.


Падіння опор освітлення на
Шулявському мосту

15 грудня 2020 року на оновленому Шулявському шляхопроводі впали три опори освітлення. Через аварію дев’ять машин пошкоджені. Водночас люди не постраждали. Після інциденту на мосту прибрали всі ліхтарі й контактну мережу тролейбусів.

ЗМІ дізнались в КМДА, що стало причиною аварії, хто винен, чому демонтували стовпи й прибрали з маршруту тролейбуси, а також коли все це планують відновити.



Причина аварії

Стовпи впали через заводський брак. Зварювальний шов був зруйнований. Він розміщувався якраз в основі конструкції опор освітлення. Такий висновок представили в Інституті електрозварювання імені Патона та в Державному науково-дослідному інституті будівельних конструкцій.

Ця конструкція виготовлена на заводі. На момент монтажу на Шулявському мосту генпідрядник отримав сертифікат якості від заводу-виробника. Коли конструкцію встановлювали, то не могли візуально визначити можливі пошкодження зварювального шва, пояснюють у Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд Києва.


Чому демонтували всі ліхтарі та прибрали контакту мережу тролейбусів?

Після аварії демонтували дев’ять опор освітлення й контактну мережу тролейбуса. Це зробили, щоб уникнути аналогічних аварій.

Оскільки під час перевірки конструкцій мосту виявили такі ж самі пошкодження зварювальних швів. Ці дефекти розташовані в тих же місцях, тріщини у яких призвели до падіння трьох опор.


Коли відновлять опори й рух тролейбуса

Стовпи освітлення та тролейбуси зможуть відновити тільки після дозволу від органів слідства. Коли це станеться, поки не відомо. Оскільки це залежить від термінів розслідування, яке проводить Нацполіція України в Києві.


Хто понесе відповідальність 

Усю відповідальність за відновлення опор освітлення на мосту понесе генпідрядник. Із ним був укладений відповідний договір. Він за власний кошт має усунути недоліки, які виникли з його вини. Також генпідрядник має відшкодувати збитки тим, хто постраждав під час аварії. 

Нагадаємо, у лютому 2017 року Шулявський шляхопровід частково обвалився. Роботи з демонтажу на Шулявському мості почалися в березні 2019 року. Головну конструкцію нового мосту над проспектом Перемоги встановили в жовтні. Рух Шулявським мостом відкрили після ремонту в грудні 2019 року.

  Цікаво про ремонти: раніше ми писали про переваги індивідуального пошиття штор
Источник:
the-village
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Шулявский мост *
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
16 декабря 2020 г.
1416
В Киеве на Шулявском мосту рухнули фонарные столбы, повреждены девять автомобилей. Видео и комментар...
11 августа 2020 г.
2883
У тендерній документації зазначено, що «договірна ціна робіт є динамічною» і може змінюв...
25 мая 2020 г.
4200
Цех №5 завода «Большевик» уже оценили, но до сих пор не выкупили...
16 марта 2020 г.
1816
Мер Києва Віталій Кличко оприлюднив строки готовності Шулявського шляхопроводу...
13 марта 2020 г.
10233
Виталий Кличко пообещал снести бульдозером цех завода "Большевик"...
20 февраля 2020 г.
2196
Мер Києва Віталій Кличко розповів, що заважає будівництву Шулявського шляхопроводу і дав свій прогно...
14 мая 2025 г.
387
Метою законопроєкту є звільнення власників пошкодженого або зруйнованого житла від сплати за послуги...
19 марта 2025 г.
6533
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
29 июня 2022 г.
10072
Украинцев смогут привлекать к разным видам общественных работ по желанию местных властей. Какими они...
24 июня 2025 г.
2423
Також для відповідних вразливих категорій підвищено граничний рівень заборгованості з оплати за ЖКП,...
27 мая 2025 г.
3806
У січні 2023 року згідно з розпорядженням КМВА комунальна корпорація "Київавтодор" офіційно віддала ...
20 мая 2025 г.
2434
Номінальна напруга в енергомережі становитиме 230/400 вольт замість звичних 220/380 вольт...
З них трохи більше 3 млрд грн спрямують на капітальні ремонти, майже 4,3 млрд грн направлять на прод...
Під час робіт застосовували струменево-ін’єкційний метод. Орієнтовно одна машина за день усува...
14 мая 2025 г.
3578
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини ринку ЖКХ в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!