РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.867 EUR: 48.453
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.867
EUR 40.000 41.000 48.453
USD 41.500 42.010 41.867
EUR 48.250 48.969 48.453
Новость

Перебуває в аварійному стані: міст Патона закликають негайно перекрити

Міст Патона вже сьомий рік в аварійному стані - чому його треба перекрити?
3325
02 августа 2024 г.

Науковці закликають відремонтувати міст Патона

Міст Патона у Києві перебуває в аварійному стані з 2017 року. Щоб не допустити його подальшого руйнування, міст треба негайно перекрити й відремонтувати. Про це сказав директор Інституту електрозварювання ім. Патона Ігор Крівцун. 

"За останні два роки я підписав, мабуть, три або чотири звернення до [Віталія] Кличка, до [Дениса] Шмигаля. Ми пояснюємо, шановні, міст скоро впаде. Він не обслуговувався фактично з 1953 року. Там страшна корозія, потрібно прибрати багато сміття, бо воно стає вологим і пришвидшує корозію", - пояснює Крівцун. 

Очільник Інституту зазначив, що через корозію сильно скоротилась товщина металу нижнього пояса мосту - у деяких місцях вона становить 5 мм, а має бути втричі більшою. "Ще жодного разу не відбулось повне обстеження мосту. Його досліджували тільки там, де був доступ. Тому загальна картинка може бути зовсім іншою. Там можуть бути суттєві проблеми, яких ми поки що не бачимо". 

За попередніми оцінками транспортних експертів, для відновлення мосту потрібні щонайменше 500 мільйонів євро. 

"Але ми готові допомагати - наш відділ міцності зварних конструкцій займається цими питаннями, ми знаємо, що потрібно зробити. Цей процес тільки треба почати", - додає директор. 

За словами науковців з Інституту Патона, руйнівні процеси на мосту почались після 2013 року. Тоді під тротуарами змінювали комунікації - для цього треба було розбити асфальт і бетонну плиту. Під час робіт сміття потрапило на металеві конструкції. Тепер коли воно мокне, це тільки пришвидшує корозію. За майже 71 рік експлуатації міст Патона жодного разу капітально не ремонтували.

Міст Патона офіційно визнали аварійним у 2017 році. Тобто віднесли до п’ятого, "аварійного" стану експлуатації, згідно з яким, інфраструктурним об’єктом користуватися вже не можна. Однак його не перекрили, а тільки обмежили рух. За словами експертів, міст тримається лише на "щедрому запасі міцності".

 Цікаво про будівництво: Утеплення фасадів – сучасні варіанти теплоізоляційних матеріалів THERMOWOOL FAS та THERMOWOOL VENT від українського виробника 

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Міст Патона. Вигляд з правого берега. Фото: Wikipedia
Источник:
life
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
ЖКХ**
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 августа 2024 г.
5233
Зварювальні роботи мали б виконувати за технологією, розробленою фахівцями Інституту. Але цього...
30 июля 2024 г.
5090
Росія зруйнувала 9 ГВт об’єктів генерації електроенергії в Україні - це половина потужнос...
22 июля 2024 г.
2673
Спочатку необхідно вибрати ліцензовану компанію, яка обстежить систему опалення в квартирі та будинк...
17 июля 2024 г.
3659
Турецька компанія за 2 млрд грн побудує конструкції, які підтримуватимуть міст Метро до капітального...
17 июля 2024 г.
4390
Робітники почали складати армувальний каркас для бетонування нової монолітної 27-метрової ділянки ту...
16 июля 2024 г.
2686
Мета Програми – підтримати впровадження енергоефективних заходів, які зменшують споживання ене...
14 мая 2025 г.
387
Метою законопроєкту є звільнення власників пошкодженого або зруйнованого житла від сплати за послуги...
19 марта 2025 г.
6533
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
11 декабря 2024 г.
3178
Однак Уряд ще не передбачив фінансування на такі компенсації. Держбюджет-2025 передбачає на про...
24 июня 2025 г.
2425
Також для відповідних вразливих категорій підвищено граничний рівень заборгованості з оплати за ЖКП,...
27 мая 2025 г.
3807
У січні 2023 року згідно з розпорядженням КМВА комунальна корпорація "Київавтодор" офіційно віддала ...
20 мая 2025 г.
2435
Номінальна напруга в енергомережі становитиме 230/400 вольт замість звичних 220/380 вольт...
З них трохи більше 3 млрд грн спрямують на капітальні ремонти, майже 4,3 млрд грн направлять на прод...
Під час робіт застосовували струменево-ін’єкційний метод. Орієнтовно одна машина за день усува...
14 мая 2025 г.
3579
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини ринку ЖКХ в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!