Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 42.284 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.574 |
USD | 42.220 | 42.720 | 42.284 |
EUR | 43.220 | 43.850 | 43.574 |
Понад 3,4 тисячі кілометрів закинутих залізничних шляхів в Іспанії перетворено на мережу пішохідних і велосипедних доріжок.
Ініціативу Vias Verdes - «Зелені шляхи» - розпочали втілювати у 1993 році. На той час в Іспанії налічувалося понад 7,6 тисяч кілометрів закинутих залізничних шляхів, які не було сенсу відновлювати з різних причин. їх вирішили використати іншим чином, аби зберегти культурну спадщину.
За тридцять років облаштували понад 140 маршрутів у всіх країнах королівства.
На цих шляхах також реставрували 125 закинутих залізничних станцій. У багатьох станціях облаштовують кафе, пункти велопрокату, туристичні офіси чи невеликі музеї.
Завдяки широким радіусам поворотів і низьким ухилам такі маршрути доступні для більшості людей, незалежно від віку, фізичної підготовки та наявності інвалідності.
На шляхах трапляються залишки залізничної інфраструктури - тунелі, мости і віадуки, а також оливкові гаї, виноградники, лавандові поля.
Відрізки маршрутів перебувають на балансі місцевих муніципалітетів, тож вони можуть перебувати в дуже різному стані.
Одним із найкращих маршрутів мандрівники вважають Охос Негрос (Ojos Negros), що починається у садах дель Туріа у Валенсії та простягається на 160 кілометрів пагорбами, низинами та мальовничими селами Каталонії.
Мережа «зелених шляхів», зокрема, допомагає громадам, розташованим у так званих зонах «знелюдненої Іспанії» (Espana vaciada). Наприклад, облашування маршруту «Віа Верде де ла Сьєрра» від Севільї до Кадісу допомогло працевлаштувати 25 людей, які підтримують у належному стані реставровані залізничні станції.
Віа Верде де Жирона створила 62 робочих місця, і дохід від її функціонування оцінюють у 3,5 мільйона євро на рік.
Інвестиції в початкову модернізацію інфраструктури для створення мережі «зелених шляхів» склали 275 мільйонів євро, згідно з даними сайту програми.
Усі фото: facebook. com/ViasVerdesEspanolas
Джерело: hmarochos.kiev.ua
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.