РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.397 EUR: 42.336
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.397
EUR 40.000 41.000 42.336
USD 39.280 39.830 39.397
EUR 42.300 42.900 42.336
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Як створювалась легенда: особливості Cat® D10T2 (частина 2)

Друга частина історії створення легендарної моделі бульдозера  Cat® D10T2
1611 13.04.2017 в 07:57

Унікальне компонування гусеничного шасі і силового приводу з високо розташованими, додатковими, зручними у користуванні редукторами, характеризують оригінальний Cat® D10T2, створений з макету моделі-попередника – D10T.

Властивий трикутний контур конструкції гусеничної стрічки сприймається як фірмовий почерк і асоціюється з бульдозерами Caterpillar. Не без підстав «Сaterpillar» з англ. означає – «гусениця». 

    

Виникненню цього шедевру передує цікава історія. Вперше, подібний агрегат знайшов собі застосування в епоху тракторів на паровій тязі, дебют відбувся в 1914 році на паровому тракторі моделі C.L. Best Tractor's 30 Humpback, виробництво якого було зупинено через рік. Згодом, в результаті злиття двох компаній - C.L. Best і Holt Manufacturing Company, в 1925 році сформувалася нині відома Caterpillar Tractor Company.

До появи на ринку сучасного, продуктивного бульдозера Cat® D10, ще один «горбатий трактор» хотів залишити пам’ять в історії своїм новітнім гусеничним шасі з приводом роликового ланцюга. Називався він - CLETRAC модель F. Машина компанії Cletrac була у виробництві зовсім недовго - з 1920 по 1922 роки. Близько 300 одиниць було випущено з заводу за цей період.

Модель D10T2 виділяється модульною конструкцією ходової частини, особливої тільки для спецтехніки Caterpillar. Такий підхід дає можливість заміни елементів трансмісії завдяки переміщенню коробки передач і конічного зубчастого колеса до заднього картера, що значно полегшує і пришвидшує технічний огляд.

Інженерами-розробниками була здійснена оптимізація силової установки автоматизації систем нагляду і управління машиною Cat® D10T2. Тому машина володіє чудовою продуктивністю з унікальною економією палива, надійністю в процесі роботи, а також модернізованим розташуванням точок доступу для обслуговування.

На бульдозері Cat® D10T2 використовується силова установка Cat® C27 з технологією ACERT™, номінальна потужність якої дорівнює 447 кВт (600 к.с.) при 1800 об/хв з запасом обертаючого моменту 21% (на передачах переднього ходу), що дає змогу Cat® D10T2 впевнено виконувати всі дії в складних умовах і з різним покриттям, наприклад, при роботі в кар'єрах.

 

Наявні два варіанти виконання двигуна:

- перший спирається на стандарт Tier 4 Final;

- другий відповідає вимогам згідно стандарту Tier 2 "Агентства з охорони навколишнього середовища США".

Силова установка забезпечена новітнім контролером двигуна A4E4, що зберігає швидке реагування та змінює налаштування потужності двигуна в залежності від напряму руху машини. Коли бульдозер D10T2 рухається заднім ходом, то система створює стабільну потужність (по SAE J1349/ISO 9249) 538 кВт (722 к.с.).

Потужність бульдозера при русі назад, зросла майже на 20%, тим самим машина швидше повертається на вихідну позицію, що значно скорочує тривалість робочого циклу, збільшує продуктивність та знижує витрати на одиницю перенесеного матеріалу.

Cat® D10T2 EAS укомплектована сучасною системою автоматичного регулювання передач AutoShift (EAS), що гарантує економію палива та ефективність за рахунок автоматичного вибору оптимальної комбінації передач і оборотів двигуна. EAS, в сукупності з високою потужністю при здійсненні руху назад, підвищує ефективність використання спецтехніки.

Джерело та фото: zeppelin.ua
Інформацію опубліковано на павах реклами
 
Похожие статьи:
05.04.2017
1955
Історія створення моделі бульдозера Cat® D10 та започаткування тренду будівництва «бульдоз...
01.03.2022
2297
Особливості ремонту вузлів ходової частини гусеничного екскаватора...
24.02.2022
1706
Основні технічні показники і експлуатаційні особливості фронтальних навантажувачів компанії Hyu...
0001