РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.684 EUR: 48.091
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.684
EUR 40.000 41.000 48.091
USD 41.500 41.999 41.684
EUR 47.890 48.539 48.091
Новость

Максимальна відстань між станціями метро відтепер може бути до 3 км

У нових ДБН щодо проектування метрополітенів (ДБН «Метрополітени. Основні положення») збільшено максимальну відстань між новими станціями метро з 2 до 3 км. Норма набрала чинності 1 вересня цього року і стосується лише нового будівництва

2733
05 сентября 2019 г.


Відстань між станціями повинна бути не менше 900 м і не більше 3 км

У нових ДБН щодо проектування метрополітенів (ДБН «Метрополітени. Основні положення») збільшено максимальну відстань між новими станціями метро з 2 до 3 км. Норма набрала чинності 1 вересня цього року і стосується лише нового будівництва.

«Щоб відповідати сучасним потребам жителів мегаполісу, транспортна інфраструктура має бути зручна та комфортна. Саме тому міністерством було прийнято рішення про збільшення максимальної відстані між станціями метро з 2 до 3 км, в той час як мінімальна відстань залишилася незмінною – 900 м», – зауважує замміністра Міністерства розвитку громад на територій Лев Парцхаладзе.

Він переконаний, що дане нововведення дасть можливість більш оптимально організовувати маршрути громадського транспорту, пов’язуючи його із важливими пересадочними вузлами, що дозволятиме всім людям використовувати переваги громадського транспорту та зменшити затори на дорогах.

Згідно з новими ДБН, відстань між станціями повинна бути не менше 900 м і не більше 3 км. При цьому, якщо відстань складає більше 2 км, то необхідно передбачати аварійний вихід на поверхню, обладнаний тамбур-шлюзом з підпором повітря не менше ніж 20 Па. А у випадку неможливості організації аварійного виходу назовні необхідно передбачати евакуаційні виходи, розміщені в середній третині між цими станціями.

Відстань між станціями рахується від платформи до платформи.

Заступник Міністра наголошує, що всі лінії метрополітену, у тому числі, окремі станції мають проектуватися лише на основі діючих генеральних планів та детальних планів території, обов’язково враховуючи генеральні комплексні транспортні схеми міста, існуючу мережу метрополітену та інженерно-транспортну інфраструктуру. Напрям ліній метро, місця розташування станцій та пересадочних вузлів між ними визначаються на стадії розроблення техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) і враховують перспективну пропускну здатність ліній метро.

Раніше ми писали про те, що на нових станціях метро тепер мають бути туалети.

Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів. 

Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Обновление ДБН
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
05 сентября 2019 г.
1762
Новими змінами у ДБН щодо проектування доріг загального користування передбачено обов’язкове з...
04 сентября 2019 г.
2404
ДБН щодо благоустрою територій знаходяться у процесі оновлення – зокрема у частині озеленення....
03 сентября 2019 г.
2273
Триває робота по внесенню змін до ДБН «Благоустрій територій». У зв’язку з чим у М...
31 июля 2025 г.
3254
Документ передбачає залучення приватних інвестицій для швидкого відновлення інфраструктури...
22 июля 2025 г.
2975
Головна зміна - замість окремих тендерів на проєктування і будівництво, держава укладатиме...
16 июня 2025 г.
2896
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
Вчера
5506
Зазвичай маршрут передбачає найкоротше сполучення між пунктами, але тут сама подорож стає місцем при...
01 августа 2025 г.
5444
Хоча Лукас наполягає, що музей не є святинею, присвяченою “Зоряним війнам”, шанувальника...
29 июля 2025 г.
441
Завтрак — это не только самый первый прием пищи, но и основа для хорошего самочувствия. На наш...
05 августа 2025 г.
1088
6 серпня відбудеться розширене спільне засідання Ради Будівельної палати України, Профспілки працівн...
05 августа 2025 г.
2735
Головна мета зустрічі — консолідація зусиль будівельного бізнесу задля подолання наслідків рос...
31 июля 2025 г.
2002
Київ, 31 липня 2025 — У КВЦ «Парковий» відбудеться головна професійна подія літа &...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!