РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.629 EUR: 47.903
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.629
EUR 40.000 41.000 47.903
USD 41.370 41.831 41.629
EUR 47.420 48.221 47.903
Новость

Громада київського Подолу вимагає переглянути проект Подільского мосту

Жителі київського Подолу занепокоєні можливим негативним впливом від збільшення автомобільного трафіку внаслідок відкриття Подільського мосту. Громада Подолу побоюється, що проєкт може не враховувати рух громадського транспорту і реалізовуватися всупереч цілям Стратегії розвитку міста Києва
2525
25 сентября 2019 г.



Результатом зустрічі стало звернення до київського міського голови

У Культурно-мистецькому центрі НаУКМА відбулося громадське обговорення можливих проблем і ризиків, пов’язаних із будівництвом Подільського мостового переходу (зокрема, з тією частиною мосту, яка виходить на Поділ).

Подоляни занепокоєні можливим негативним впливом від збільшення автомобільного трафіку внаслідок відкриття Подільського мосту. Громада Подолу побоюється, що проєкт може не враховувати рух громадського транспорту і реалізовуватися всупереч цілям Стратегії розвитку міста Києва - розповідає Хмарочос.

Найбільше громадськість занепокоєна можливістю з’їзду та заїзду на міст через Нижній та Верхній Вали.

Результатом зустрічі стало звернення до київського міського голови та КМДА з наступними вимогами до проєктування, будівництва і експлуатації Подільського мосту:

1. Розглядати транспортний ефект як кількість переміщених людей, а не пропускну здатність для автомобілів.

2. Розраховувати економічний ефект з урахуванням:

  • закриття бізнесів на Валах і зменшення привабливості Подолу як району для життя, відпочинку і туризму;
  • збільшення забруднення повітря і витрат на охорону здоров’я внаслідок зростання кількості автомобілів;
  • повернення заторів через кілька років внаслідок виникнення індукованого попиту, спровокованого створенням нової автомобільної інфраструктури.

3. Заборонити звуження тротуарів і зеленої зони на Валах і Глибочицькій, а також вирубування бульвару на Валах.

4. Створити по всій довжині Подільського мостового переходу, всіх підходів до нього, а також Валів і Глибочицької виділені смуги руху громадського транспорту, а також велосмуги або велодоріжки.

5. Розглянути можливість організації руху легкого рейкового транспорту (LRT) колією метро по Подільському мостовому переходу щонайменше до прокладання нової лінії метро.

6. Передбачити заходи регулювання (стримування зростання) транзитного автомобільного трафіку через Поділ за допомогою:
світлофорів,

  • зменшення кількості і звуження смуг руху автомобілів,
  • розвитку громадського транспорту, велоруху та пішохідної інфраструктури,
  • переведення односторонніх вулиць на Подолі у двосторонні з місцями для паркування жителів,
  • інших засобів заспокоєння руху.

7. Розглянути варіант створення однорівневої розв’язки на перетині з’їздів з мосту, Валів і Набережно-Хрещатицької. Відкидати цей варіант лише у разі наявності достатньої кількості однозначних переконливих аргументів на користь будівництва багаторівневої розв’язки на Валах, з урахуванням усіх попередніх пунктів.

8. Опублікувати результати порівняльного аналізу різних варіантів будівництва правобережних підходів до Подільського мостового переходу, зокрема, з урахуванням транспортного ефекту — кількості перевезених людей, а не пропускної здатності автомобілів, економічного ефекту, викидів шкідливих речовин, вартості будівництва для кожного варіанту та інших важливих параметрів.

В обговоренні взяли участь експерти з мобільності та містобудування і представники органів місцевої влади. Учасники дискусії наголошували, що найперший проєкт Подільського мосту розроблявся ще у 1980-х роках, а, відтак, деякі його аспекти можуть втратити актуальність. При цьому за радянських часів саме позиція пам’яткоохоронців вплинула на те, що проєкт будівництва мосту не передбачав виведення руху з Троєщини на Вали.

Також у зверненні сказано, що будівництво нової автомобільної інфраструктури не розвантажує дороги і не зменшує затори, бо «чим більше доріг — тим більше машин виїжджає на дороги. Нова інфраструктура лише тимчасово розвантажує вулиці — проходить кілька років, кількість автомобілістів зростає і затори повертаються з новою силою».


Раніше ми вже писали про те, які проблеми існують у Подільського моста. А також про те, яким чином планують вирішити питання з'їзду с Подільского мосту з жителями Русанівських садів.

Источник:
hmarochos
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Подольский мост
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
10 сентября 2019 г.
7709
Подольский мост в Киеве с переменным успехом строят 26 лет. Но в последнее время строительство актив...
05 сентября 2019 г.
3361
Заступник голови КМДА Дмитро Давтян повідомив про те, що роботи на будівництві Подільского мосту про...
14 августа 2019 г.
8591
На строительстве Подольско-Воскресенского мостового перехода в Киеве начался демонтаж массивных врем...
16 июня 2025 г.
2739
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2528
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
26 мая 2025 г.
2990
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
Вчера
6357
Район стане прикладом того, як місто може адаптуватися до змін клімату та ефективно використовувати ...
18 июня 2025 г.
4597
Будівля центру є прикладом передової архітектури з домінуванням бетону й скла. Центр частково &ldquo...
18 июня 2025 г.
6465
Натхненням для проєкту стали природа та світло Австралії. Низький горизонтальний обрис терміналу від...
Вчера
2736
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
17 июня 2025 г.
408
Запрошуємо на Business Day КБУ, який відбудеться вже завтра - 18 червня 2025 року. Другий блок буде ...
17 июня 2025 г.
2981
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!

Ивент
АНОНС: Business Day КБУ відбудеться вже в середу 18 червня! (ЗАХІД ВЖЕ ВІДБУВСЯ)
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднаються для обговорення поточних викликів галузі та ефективної координації зусиль щодо майбутньої відбудови України
Киев
18
июня
необходима регистрация