РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 42.067 EUR: 48.335
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 42.067
EUR 40.000 41.000 48.335
USD 41.840 42.191 42.067
EUR 48.100 48.771 48.335
Новость

Найбільші мегаполіси зменшують кількість прокатних електросамокатів. Містам важко до них пристосуватися

До цього міста десятиліттями намагалися покращити інфраструктуру для велосипедів, і раптом майже моментально стався вибух популярності електроскутерів, які вимагають інших правил
1238
15 ноября 2021 г.


Мегаполіси виявились не
готовими до електросамокатів


З першого січня у Стокгольмі, Швеція, зменшать кількість орендних електросамокатів майже на половину - з 23 тисяч до 12 тисяч. А кількість операторів прокату скоротиться з восьми до трьох, повідомляє The Local.

У липні в Осло, Норвегія, так само скоротили кількість орендних електросамокатів з 20 тисяч до лише восьми тисяч, а на додачу ще й заборонили користуватися ними у нічний час - з 23:00 до 5:00.

У Копенгагені, Данія, самокати навіть повністю забороняли з жовтня 2020 року й дозволили повернутися лише рік по тому, з суворішими обмеженнями.

Проблеми з електросамокатами не в останню чергу виникли через те, що вони надто швидко стали популярними, пише американська архітекторка Кейлі Оверстріт.

Бум електричних самокатів почався на західному узбережжі США, рушив на схід і швидко дістався Європи. Зараз ринок електроскутерів у самій лише Європі оцінюють у понад 150 мільярдів доларів.

Прокатні електроскутери в містах Європи. Зображення: Zag Daily

Дослідження вказують на причини, чому містяни надають переваги саме електросамокатам перед велосипедами. Передусім, самокати не вимагають такого фізичного навантаження, що особливо стає актуальним у спеку. Саме тому, принаймні у США, велосипед частіше розглядають як засіб для спорту чи відпочинку. Самокати натомість є передусім засобом міської мобільності, до якого часто вдаються, якщо зупинки громадського транспорту або автомобільні парковки розташовані далеко та незручно від місця призначення.

Американці зазначають, що самокатами загалом легше та зручніше користуватися. Зокрема, в більшості міст системи прокату дозволяють лишати самокат будь-де, в той час як для орендних велосипедів передбачено чітко визначені станції. Так, у центрі Відня часом доводиться кружляти, шукаючи вільне місце на найближчих станціях.

До цього міста десятиліттями намагалися покращити інфраструктуру для велосипедів, і раптом майже моментально стався вибух популярності електроскутерів, які вимагають інших правил. Чимало міст виявилися не готовими і навіть почали повністю забороняти сервіси оренди. Зараз кожен муніципалітет намагається виробити правила користування орендними самокатами: так, у Нью-Йорку та Сінгапурі заборонено їздити тротуаром, у Польщі не можна обганяти пішоходів, у Києві та Парижі операторів змусили обмежити швидкість до 20 км/год.

На думку Оверстріт, наразі лише два міста адаптувалися до прокатних електросамокатів - Нью-Йорк і Лондон. Чи стануть самокати успішним прикладом мікромобільності, не залежить від попиту в користувачів - адже попит вже є, і дуже великий. Зараз справа - за муніципалітетами та містопланувальниками.
 

Цікаво про ремонти: як чистити і доглядати за дерев'яними поверхнями всередині приміщення
Источник:
hmarochos
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
СТАТЬИ И ОБЗОРЫ
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
15 ноября 2021 г.
3485
У ДІАМ пояснили, як дізнатися результати розгляду поданої до відомства заяви...
12 ноября 2021 г.
9007
У Раді показали суми майбутніх штрафів за порушення у будівельній сфері...
22 сентября 2025 г.
3547
Згідно з цим документом, під час воєнного стану та рік після його закінчення доступ до дан...
13 августа 2025 г.
3761
Інвестиційні проекти, які можна буде компенсувати через власні податки підприємства, мають бути реал...
12 сентября 2025 г.
190089
Build Portal зібрав думки будівельної еліти, профільних експертів та представників влади щодо н...
21 августа 2025 г.
3464
Міст матиме довжину 112 метрів та ширину 14 метрів. Він складатиметься з двох рівнів: верхній сполуч...
20 августа 2025 г.
7534
Проєкт став черговим прикладом динамічного розвитку архітектурного середовища Тирани, де останніми р...
19 августа 2025 г.
10628
Компанія створила три окремі зони – аквапарк з інтерактивними водними елементами, лісопарк з в...
04 ноября 2025 г.
1775
Програма створена для фахівців ринку нерухомості, які прагнуть розвинутися, систематизувати знання т...
24 октября 2025 г.
3124
Цього року InterBuildExpo відбудеться з 22 по 24 жовтня. Розділи виставки та повна ділова прогр...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Анна Гонтаренко, Виконавча директорка Українського Центру Сталевого Будівництва у Головному щор...
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!

Ивент
АНОНС: V Український Будівельний Конгрес 2025: еволюція девелопера та рушійні фактори
21 листопада 2025 року у Києві, у просторі КВЦ «Парковий» (вул. Паркова дорога, 16А, 3-й поверх), відбудеться V Український Будівельний Конгрес — ключова подія будівельної та девелоперської індустрії України.
КВЦ Парковий
21
ноября
09:00 – 22:00
необходима регистрация