РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.498 EUR: 46.449
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.498
EUR 40.000 41.000 46.449
USD 41.330 41.831 41.498
EUR 46.160 46.911 46.449
Новость

Незабаром у Львові подорожчає проїзд в громадському транспорті

Ціни зростуть не у всіх видах транспорту
2041
09 августа 2017 г.




Із вересня на львів'ян очікує підвищення вартості проїзду у трамваї та тролейбусі. Головна причина – високі ціни на електроенергію та зростання заробітних плат, пише zaxid.net.

Повний квиток коштуватиме 3 грн, пільговий – 1,5 грн. Підвищення ціни за проїзд – єдиний спосіб втриматися на плаву, запевняють на комунальному підприємстві. Адже 2016 рік «Львівелектротранс» закінчив із збитками в 60 млн грн.

«Це ціна, яка не вирішує проблему підприємства, але дозволяє їх локалізувати, і це за умови, що ціна 3,7 грн. Затвердять все одно 3 гривні і ця ціна має сенс за умови стовідсоткового відшкодування вартості пільгових перевезень, чого я, на жаль, не прогнозую», – пояснив заступник директора ЛКП «Львівелектротранс» Олексій Зварич.

Найбільше збитків – через перевезення пільговиків. Їх держава компенсовує лише частково. До цього додалося зростання вартості електроенергії та підвищення заробітних плат.

«Я думаю, що правильно, тому що великі збитки йдуть. Електроенергія подорожчала і воно має бути 3 грн, це начебто й небагато. Піднялася зарплата, має підніматись і плата за проїзд», – вважає водій трамвая Іванна Колісник.

Ціна 3 грн з'явиться на квитках від початку осені. Ціна на місячний абонемент зросте до 140 грн за окремий проїзний для трамвая чи тролейбуса та 230 грн за два види транспорту. У планах «Львівелектротрансу» також триденні картки на проїзд за 40 грн.

Та підвищення вартості проїзду має і певні ризики, впевнені громадські активісти.

«Ця маленька різниця в гривню може досить негативно вплинути як на електротранспорт, так і на автобусні перевезення. Бо платоспроможний пасажир, який користується електротранспортом, зможе пересісти на автобус, тому що, вони не стоять у корках, не стоять через ДТП і не є залежними від колії і контактної мережі», – вважає голова ГО «За якісний транспорт» Святослав Товстига.

Тих, хто придбав багато квитків, просять використати їх до введення нових, адже обміну не передбачено.

Наразі, тариф пройшов процедуру громадських слухань. Тепер слово за виконкомом та сесією міської ради.

Джерело: zaxid.net

08 августа 2017 г.
1992
На карті зазначена можливість економії тепла для декількох тисяч будинків міста...
08 августа 2017 г.
2348
Здание подпадает под реконструкцию, нужно только найти деньги на её реализацию...
08 августа 2017 г.
1731
В Житомире работники местного трамвайно-троллейбусного депо выпустили свою модель общественного тран...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Читать полностью
02 мая 2025 г.
2803
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
4001
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6422
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
13 мая 2025 г.
593
Ручная уборка отнимает часы и не всегда эффективна, из-за чего современный робот пылесос для очистки...
13 мая 2025 г.
732
Нестабильность энергетики в Украине вынуждают большинство домохозяйств и бизнес использовать альтерн...
13 мая 2025 г.
6325
Його відзначили за «виняткові досягнення в спотворенні міських пейзажів»...
15 мая 2025 г.
871
Цьогоріч переможцем в номінації «Житловий комплекс року» загальнонаціональної програми &...
14 мая 2025 г.
1397
15 травня 2025 року у Києві відбудеться Форум "Сучасні фінські технології, обладнання і досвід ...
06 мая 2025 г.
1049
15 травня 2025 року у Києві відбудеться Форум "Сучасні фінські технології, обладнання і досвід ...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!