РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.539 EUR: 46.158
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.539
EUR 40.000 41.000 46.158
USD 41.330 41.831 41.539
EUR 45.900 46.709 46.158
Новость

У Львові хочуть зробити пішохідною одну із доріг неподалік залізничного вокзалу

Архітектори вже розробили проект пішохідної зони
1861
29 сентября 2017 г.


У межах реконструкції вул. Бандери ділянку перед костелом Ельжбети планують закрити для проїзду автомобілів та облаштувати зручний простір для пішоходів і проїзду громадського транспорту. Зараз інженери та архітектори обговорюють ескізні проекти реконструкції площі з мешканцями та активістами, аби визначити, якою має бути ця площа, повідомляє zaxid.net.

Як розповів під час обговорень з мешканцями 27 вересня керівник відділу стійких транспортних систем ЛКП «Інститут просторового розвитку» Ігор Могила, презентований проект є ескізним, у подальшому його передадуть «Львівавтодору» для врахування під час виготовлення проектно-кошторисної документації.

Йдеться про ділянку вул. Бандери від вул. Городоцької до вул. Федьковича, яка водночас є частиною площі Кропивницького.

Ігор Могила зазначив, що частина площі Кропивницького, яка розташована перед церквою Ольги та Єлизавети (костел Ельжбети) має довжину 115 м, загальну ширину 25 м та ширину проїзної частини 11 м.

Згідно із дослідженням фахівців «Львівської політехніки», по цій ділянці проїжджає 300-350 одиниць транспорту за годину в кожному напрямку, з яких 20% – громадський транспорт. Натомість на інших ділянках вул. Бандери інтенсивність руху транспорту значно вища – до 1300 одиниць на годину в одному напрямку.

«На цій площі проходять чотири трамвайні і сім автобусних маршрутів, тут інтенсивний потік пішоходів – 900-1000 пішоходів за годину на кожному боці вулиці і ще близько 200 пішоходів перетинають вулицю поза пішохідними переходами», – розповів Ігор Могила.

Відтак, проектанти пропонують закрити частину вул. Бандери перед костелом Ельжбети для руху приватних автомобілів. У разі закриття, автомобілі об’їжджатимуть цю ділянку по прилеглих вулицях Тобілевича, Федьковича, Шептицьких, пл. Кропивницького по своєрідному квазікільцю. Кожна з цих вулиць буде односторонньою, крім того, на цих вулицях доведеться значно обмежити паркування.

«Ті автомобілі, які рухаються з Городоцької на вул. Бандери мають об’їжджати по вул. Тобілевича та Федьковича. Автомобілі, які їдуть з вул. Бандери на Залізничний вокзал, об’їжджатимуть через вул. Шептицьких і пл. Кропивницького», – зазначив Ігор Могила.

На вільній від автомобілів ділянці планують облаштувати зручні для пасажирів посадкові платформи на зупинках громадського транспорту. «Під час проектування площі необхідно влаштувати пересадку між різними маршрутами громадського транспорту. По Городоцькій проходить значна кількість маршрутів, по Бандери також. Відповідно, тут є велика потреба в пересадці. Важливо забезпечити можливість велосипедного руху і, перш за все, умови для руху пішоходів», – додав Ігор Могила.

Крім того, архітектори розробили ескізні проекти облаштування пішохідного простору на вул. Бандери.

Один з проектів передбачає озеленення трамвайної колії, однак у такому випадку по площі не зможуть проїхати автобуси і їм доведеться обижати цю ділянку разом з приватними автомобілями.

Другий варіант передбачає мощення всієї площі плиткою або бруківкою, що дозволить проїзд маршруток.

«Внаслідок реконструкції площі ми б хотіли, щоб різні частини площі, які зараз відокремлені, були «зшиті» і функціонували як єдиний простір», – наголосила архітекторка Ольга Криворучко.

За словами проектантів, закриття цієї ділянки вул. Бандери для проїзду автомобілів дозволить зберегти на ній бруківку або ж покласти плитку, у той час, як решту вулиці планують асфальтувати.

Додамо, що частина мешканців, присутніх на обговореннях, висловились проти перекриття частини вул. Бандери для приватних автомобілів, аргументуючи це можливими заторами на прилеглих вулицях та потребою проїзду спецтранспорту. Однак Ігор Могила запевнив, що заторів вдасться уникнути, якщо правильно налаштувати роботу світлофорів на перетинах вул. Бандери з прилеглими вулицями, а екстрені служби зможуть проїжджати по пішохідній зоні разом з громадським транспортом.

Джерело: zaxid.net

28 сентября 2017 г.
1223
Держмолодьжитло виступили із пропозицією підтримати значну кількість родин, аби уникнути негативної ...
28 сентября 2017 г.
1296
В Минрегионе озвучили приблизительные расчёты экономии за коммуналку...
28 сентября 2017 г.
1532
Через підвищення вартості проїзду зміниться і ціна на абонементи...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 мая 2025 г.
2789
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
3987
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6404
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
Вчера
547
Ручная уборка отнимает часы и не всегда эффективна, из-за чего современный робот пылесос для очистки...
Вчера
700
Нестабильность энергетики в Украине вынуждают большинство домохозяйств и бизнес использовать альтерн...
Вчера
6279
Його відзначили за «виняткові досягнення в спотворенні міських пейзажів»...
23 декабря 2024 г.
3534
Юрій Шевага, Директор компанії БІГ-СІТІ розповів про стан та вплив війни на мостову інфраструкт...
16 января 2023 г.
7015
Кабінет Міністрів ухвалив рішення про створення Державного агентства відновлення та розвитку інфраст...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!