Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
У нових державних будівельних нормах щодо проектування метрополітенів (ДБН «Метрополітени. Основні положення») дозволено збільшувати відстань між новими станціями метро до 3 км. Зараз така максимальна відстань складає 2 км. Норма стосується лише нового будівництва і набирає чинності з 1 вересня цього року.
Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
«Міста-мільйонники в Україні, такі як Київ, Харків, Дніпро, сьогодні дуже стрімко розвиваються. Тому в цих містах треба оптимізувати транспортний рух, зокрема, гармонійно та системно розвивати рух громадського транспорту. Зараз ми затвердили оновлені будівельні норми щодо метрополітенів. І одна з норм, що була переглянута, стосується відстані між станціями метро. Так, ми дозволили її збільшувати до 3 км. Це дозволить більш ефективно проектувати розташування нових станцій – щоб вони розміщувалися на перехресті інших транспортних потоків, у тому числі, транспортно-пересадочних вузлів, де це буде найбільш оптимально», – сказав він.
Парцхаладзе підкреслив, що це ні в якому разі не означає, що тепер всі нові станції метро будуть розташовуватися лише на відстані 3 км, це максимальна величина. Мінімальна відстань між станціями зберігається на рівні 900 м.
«Сьогодні в Києві, наприклад, є станції, відстань між якими складає близько кілометра, навіть менше. Наприклад, «Палац Спорту» і «Золоті Ворота», «Контрактова площа» і «Поштова площа». Ми зберегли цю норму і на такій відстані нові станції теж можна буде робити. Проте якщо, наприклад, далі ніж 1-2 км буде розташований важливий транспортно-пересадочний вузол або буде необхідність мінімізувати транспортні потоки за рахунок будівництва нової станції метро, то, звичайно, доцільніше та ефективніше робити це на більшій відстані. І ми це дозволяємо», – пояснив Парцхаладзе.
Всі лінії метрополітену, у тому числі, окремі станції мають проектуватися лише на основі діючих генеральних планів та детальних планів території, обов’язково враховуючи генеральні комплексні транспортні схеми міста, існуючу мережу метрополітену та інженерно-транспортну інфраструктуру. Напрям ліній метро, місця розташування станцій та пересадочних вузлів між ними визначаються на стадії розроблення техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) і враховують перспективну пропускну здатність ліній метро.
Згідно з новими ДБН, відстань між станціями повинна бути не менше 900 м і не більше 3 км. При цьому, якщо відстань складає більше 2 км, то необхідно передбачати аварійний вихід на поверхню, обладнаний тамбур-шлюзом з підпором повітря не менше ніж 20 Па. А у випадку неможливості організації аварійного виходу назовні необхідно передбачати евакуаційні виходи, розміщені в середній третині між цими станціями.
Відстань між станціями рахується від платформи до платформи.
Нові ДБН розроблені ДП «Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» на заміну чинних наразі ДБН з 2010 року. Нові норми опубліковані і вступають в дію з 1 вересня 2019 року.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.