БЛОГ
ІВАНА САЛІЯ Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів
|
Президенту України Порошенку П.О.
Прем'єр-міністру України Яценюку А.П. Віце-прем'єр-міністру - Міністру регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Зубку Г.Г. Міністру інфраструктури України Пивоварському А.М. Міністру економічного розвитку і торгівлі України Абромавичусу Айварасу Президенту Американської Торгівельної Палати в Україні Гундера А. В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Завгородньому О.В. Учасникам Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів
|
Проект ЗВЕРНЕННЯ
Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів
щодо підвищення тарифів Укрзалізниці
Укрзалізниця «приїхала»… (як дзеркало українських реформ)
Електровозам по 40 років.
Тепловози зносилися на 90%.
5,8 тис.км залізничних колій потребують капітального ремонту.
0,2-0,3 тис.км ремонтуються на рік.
Вагонний дефіцит покривали тисячами вагонів Білорусі та Литви.
Кредитна заборгованість залізниць близько 50,0 млрд.грн.
Укрзалізниця «реформується»:
Не довго думали, довго виправдовуються в слайдах та зустрічах: 2016 рік – підвищення залізничних тарифів на 20, 30, 40%, а для позакласних вантажів (будматеріали: щебінь, цегла, плитка керамічна і т.д.) – підвищення на 50% і більше…
Представники промисловості пропонують:
1. Не поспішати, об’явити мораторій на підвищення тарифів.
2. Провести внутрішню оптимізацію Укрзалізниці.
3. З надією підтримують як останні кадрові зміни, так і наміри реформувати УТЛЦ: відсутність фірм-прокладок, штучного дефіциту вантажних вагонів.
4. Укладати прямі договори на перевезення Укрзалізницею.
5. Реалізувати уже не вперше обіцяне: різницю тарифів консолідувати і публічно витрачати на оновлення парку та інші капітальні видатки (очікується – плюс 11,0 млрд.грн.).
6. І тоді Уряд, Міністерство і Укрзалізниця вправі і в моралі будуть оперувати новими тарифами.
Цінуємо місію Укрзалізниці, але:
За період з 2006 по 2015 рік
- вартість цегли провідних підприємств зросла на 107%;
- залізничний тариф на перевезення зріс на 496%;
- перевезення глини каолінової зросло з 26,7 грн. до 159,0 грн. за тонну.
То хто ефективніше працює: реальна економіка, бізнес чи монополія?
Що сталося із Укрзалізницею.
В період Кірпи Г.І. та Кучми Л.Д. залізниця – генератор ділової активності та відродження інфраструктурного транспортного будівництва.
В сьогоденні залізниця ледь виживає і стишує ходу економіки країни.
Укрзалізниця сьогодні знову може стати дзеркалом економічних реформ, якщо!!!!!
1. Вітаємо висновки і глибину аналізу Американської торгівельної палати в Україні:
Будьте обережні, зберігайте поступовість і публічність, адже прогноз зростання цін виробників на 2016 рік – 10-12%, прогноз підвищення залізничних тарифів монополіста – 25-50%.
Врахуйте: буде зменшення вантажоперевезень…
2. Дивує позиція Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:
Підвищення тарифів залізниці не протирічить прогнозам Мінекономрозвитку щодо зростання цін від виробника.
3. Звідки англомовним і три дні як громадянам України Міністрам знати, що наприклад при вартості тонни щебеню гранітного 100 грн., уже тепер транспортна складова становить 55-60 грн.
4. Звідки Мінекономрозвитку знати про суперечливу і теж не з того кінця розпочату «реформу» в автоперевезеннях (Постанова КМУ від 21.10.2015 року № 869): «Якщо автоперевізник перевищить обмежену вагу на вісь на 5%, то штраф – 827 грн., якщо на 50% - штраф 7,7 тис.грн. Оштрафований автомобіль не матиме права рухатися»).
Проснулися і з глузду з’їхали: уже давним-давно працюють 40-тонні самоскиди та «фури» транзитні. На «запорожцях» тепер будемо щебінь, глину, ґрунт, пісок і т.д. перевозити. А дороги навіть ґрунтові чи в щебені – витримують і самоскиди, і такі урядові рішення.
Чекаємо на публічні роз’яснення.
Просимо надіслати пропозиції для остаточного редагування звернення на e-mail: info@avbmv.com.ua, avbmv@mail.ru.
З повагою,
Президент Всеукраїнської спілки
виробників будматеріалів,
Віце-президент Конфедерації будівельників України,
Віце-президент Будівельної палати України І.М. Салій
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.