Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.253 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.563 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.253 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.563 |
У Німеччині планують зробити вулиці більш безпечними для пішоходів, змінюючи вуличну інфраструктуру.
У 2018 році Федеральне агентство довкілля Німеччини та Німецький інститут урбаністики, надихнувшись успіхом впровадження Національної велосипедної політики, випустили документ, що закладає основу Національного плану пішохідного руху.
У плані пропонують декілька стратегій, що передбачають вирішити проблему безпеки руху пішоходів та звертають увагу на зростання кількості автомобілів на вулицях міст.
У плані також спираються на підхід «Безпечної системи» дорожнього руху. Адже, за даними досліджень ВООЗ, щорічно в результаті ДТП гине близько 1,35 мільйона людей.
Наприклад, одна із запропонованих цілей плану — збільшити у містах Німеччини кількість людей, що пересуваються пішки, з 27% до 41%. Вважають, що таким чином до 2030 року на 20% може скоротися смертність на дорозі серед пішоходів.
Для досягнення цієї цілі планують ввести обмеження швидкості до 30 км/год. Окрім того, будуть перепроєктовані та переобладнані елементи інфраструктури: наприклад, ширина тротуарів збільшиться до 2,5 метрів; наземні переходи стануть коротшими та більш захищеними; освітлення вулиць стане кращим.
До того ж, за планом будуть зменшувати число автомобілів на вулицях міст: до 150 машин на 1000 осіб в усіх містах із понад 100 000 мешканців. А середню площу паркування на людину у міській забудові пропонують зменшити з 4,5 до 3 квадратних метрів.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.