РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.319 EUR: 42.993
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.319
EUR 40.000 41.000 42.993
USD 41.150 41.649 41.319
EUR 42.900 43.600 42.993
Новость

Головні тренди міжнародної логістики у 2021-му

Що змінив коронавірус у сфері доставки
1269
16 февраля 2021 г.

Основні тренди
міжнародної логістики

Глобальний розвиток бізнесу без географічних кордонів

Це основний і наймасштабніший тренд сьогодні. Останні роками цей тренд добре простежується на таких гігантських майданчиках як Amazon і AliExpress. Такі платформи - це доступ до покупців по всьому світу. Тут немає ніяких обмежень з точки зору географії продажу товарів - кожен, де б він не перебував, може купити товар, який сподобався. Цей тренд давно підхопили іноземні підприємці. А в 2020 році світова торгівля в e-сommerce набирає максимальної популярності і в нашій країні. Через активний онлайн- шопінг у зв’язку з закриттям офлайн-магазинів, українські підприємці почали все частіше звертати увагу на можливості електронної комерції і починати розвивати свій бізнес у глобальному онлайні.

Цифри говорять самі за себе: у 2020 році загальний обсяг продажів в інтернет-магазинах по всьому світу досяг $4 трильйонів. За даними FirstSiteGuide очікується, що в 2021 році ця цифра збільшиться до чотирьох з половиною трильйонів доларів.

Ринок електронної комерції в Україні за 2020 рік становив 107 мільярдів гривень, що на 41% більше, ніж у 2019 році (за даними EVO).

Сьогодні немає обмежень у використанні банківських карток і послуг логістики для ведення бізнесу по всьому світу. Тому при запуску або розвитку свого бізнесу, підприємці все частіше розглядають створення бізнес-моделі не тільки з точки зору локального розвитку. Вони намагаються масштабувати бізнеси за рахунок виходу на закордонні ринки. А деякі, відразу ж минаючи материнську країну, виводять свій продукт у країни Європи і близького зарубіжжя, починаючи продажі, наприклад, у Польщі або Молдові.

Тренд на глобальний розвиток бізнесу задає нові вимоги в міжнародній доставці для логістичних операторів. Насамперед, це високий сервіс, який має вміти надати компанія. Під високим сервісом мається на увазі:

  • Прогнозованість термінів і швидкості доставки.
  • Автоматизація всіх процесів, яка дозволяє зробити весь процес доставки чітко відпрацьованим. Такий підхід дає гарантію, що не буде допущено помилки - ваша посилка не поїде за неправильною адресою і не затримається на невизначений термін.
  • Послуга митного оформлення як у країні відправлення, так і отримання
  • Можливість надавати варіативність - коли клієнт може вибрати максимально зручний і вигідні йому спосіб доставки (Авіа, авто, море або комбінований варіант).
  • Персоналізований підхід до кожного клієнта - персоналізовані пропозиції способів і вартостей доставки для кожного конкретного клієнта.

Ті логістичні компанії, які не запропонують такий підхід, - не зможуть конкурувати і залишаться поза грою.


Діджиталізація процесів доставки

Сьогодні клієнт хоче, щоб відправку в будь-яку точку світу можна було здійснити максимально просто і легко. Настільки легко, щоб робити це з будь-якого зручного йому місця, просто натискаючи кнопку в мобільному застосунку.

Також клієнти хочуть розуміти, де перебуває їхня посилка в будь-який момент часу.

Але основний запит, який раніше не надавали логістичні компанії, а тепер це потрібно буде впровадити - можливість управляти посилкою в режимі реального часу, тобто в процесі самої доставки. Наприклад, коли клієнт може в режимі реального часу змінити маршрут і кінцеву адресу своєї доставки.

Такі можливості пропонують більш передбачуваний і керований сервіс, і можливі тільки завдяки повній діджиталізаціі процесу всього шляху доставки. Саме такий підхід затребуваний вже зараз.


Можливість вибору конкретного часу доставки

Тренд актуальний як для міжнародної доставки, так і для локальної. Це є ще одним трендом крім управління посилкою в процесі самої доставки. Він буде очевидною конкурентною перевагою для тих логістичних компаній, які впровадять його найближчим часом.

Раніше часовий проміжок доставки кур'єром розтягувався на пів дня або кілька годин, зараз потрібно пропонувати такий сервіс, який дозволить вашому клієнтові вибрати конкретне часове вікно в 15 хвилин. Якщо ж клієнт хоче отримати свою посилку протягом двох годин у зручний йому поштомат або відділення - запропонувати таку можливість.

Такий персоналізований підхід - безумовний тренд і конкурентна перевага для кожної логістичної компанії.


Розвиток аутсорсингу

Більших обертів у нашій країні набирає тренд передачі непрофільних процесів і послуг компанії на аутсорсинг. Незважаючи на те, що цей тренд активно розвивається і пропагується підприємцями вже понад 20 років, у нашій країні малий і середній бізнес тільки зараз почав активно звертати увагу на цю можливість. Українські підприємці зрозуміли - передача непрофільних завдань на аутсорсинг, дає можливість оптимізувати бюджет і суттєво економить час для виконання першочергових завдань. По суті, підприємцю потрібно думати, як зробити, продати, поширити інформацію про свій товар. Ці напрями мають займати левову частку часу і уваги виробника. За такого підходу у бізнесу набагато більше шансів вирости і стати успішним.

Наведу приклад. Працюючи з малим і середнім бізнесом, який відправляє товар на експорт у різні країни, ми часто бачимо тенденцію зберігання цього товару не на складах, а в «підручних» приміщеннях - на дачі, у квартирі, в гаражі. Але для того, щоб постійно продавати товар на експорт, підприємцю потрібно зробити низку дій, щоб цей товар відправити. Ми ж говоримо про те, щоб повчитися у великих компаній, чиї процеси повністю автоматизовані. У великих компаній товар вже перебуває на складі перевізника. У цьому випадку все, що вам потрібно зробити - обмінятися з перевізником інформацією про замовлення й товар і жодних додаткових дій. Логістична компанія сама бере товар з полиці на складі, упаковує і займається його доставкою.


Безпечна доставка

Клієнти вибиратимуть ті компанії, які зможуть запропонувати найбезпечніший спосіб доставки з точки зору збереження товарів і виконання термінів. Уже сьогодні добре простежується тренд - покупці готові переплачувати 5-10% від вартості за товари зі швидкою і безпечною доставкою, яка страхується поштовим оператором. Такий підхід дозволяє клієнтам бути впевненим у цілісності своєї відправки, бути впевненим у термінах її отримання та розуміти, що навіть у разі пошкодження посилки, логістичний оператор несе відповідальність і відшкодує її вартість.

  Цікаво про будівництво: що таке "друге світло" і як можна використати дахові вікна

Юрій Беневитський
Источник:
nv
16 февраля 2021 г.
1001
За тисячу років «кадастр», як система впорядкування інформації, пройшов колосальну еволю...
16 февраля 2021 г.
1221
Тарифи, безпека та клімат - три причини, чому нам треба взятись за модернізацію радянських будинків...
12 февраля 2021 г.
6399
Система ліцензування в будівельній сфері перебуває на проміжній стадії реформування, і частину попер...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 ноября 2024 г.
3931
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3713
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3908
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
652
Современные реалии строительной отрасли требуют высокой квалификации, опыта работы с инновационными ...
23 ноября 2024 г.
632
Разновидности, материал изготовлений и особенности шармов...
23 ноября 2024 г.
4443
Особлива увага приділялася середньовічним технікам, зокрема, відновленню даху, відомого як «лі...
Сегодня
1464
26 листопада 2024 року в Києві відбудеться конференція-діалог "Забезпечення доступу до фінансування ...
11 ноября 2024 г.
1428
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1316
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
396
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3737
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!