Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
Під час майбутньої реконструкції застарілого житлового фонду в Україні, яка передбачена законопроєктом № 6458, мають бути унеможливлені всі корупційні ризики. Це чи не найголовніша умова, вконання якої запускає можливість почати реконструкцію. Тому відповідна парламентська робоча група працює спільно з Інститутом законодавчих ідей та НАЗК над її реалізацією.
Про це повідомила голова Комітету ВР з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування, очільниця політичної партії «Слуга Народу» Олена Шуляк під час круглого столу присвяченому обговоренню законопроєкту № 6458, який парламентарі готують до другого читання.
«Закон про комплексну реконструкцію застарілого житлового фонду був ухвалений ще у 2006 році, але він так і не запрацював. Зокрема на законодавчому рівні не були закріплені механізми, які б надавали можливість реалізовувати всі програми реконструкції. Ми маємо виправити цю ситуацію», – пояснила Шуляк.
Очільниця профільного комітету зауважила, що на сьогодні у реалізації програм з комплексної реконструкції застарілого житла маємо вирішити питання щодо прозорої взаємодії місцевої влади із забудовниками та щодо проведення конкурсів на реконструкцію.
«При аналізі ухваленого в першому читанні тексту законопроєкту мали зауваження від НАЗК та Інституту законодавчих ідей щодо того, як прописаний конкурс, та які його критерії. ІЗІ зазначали, що у законопроєкті відсутня чітка та прозора процедура визначення інвесторів-забудовників», - розповіла очільниця «Слуги Народу».
Відтак, Олена Шуляк зазначила, що у процесі підготовки до комплексної реконструкції застарілого житла містобудівну документацію має розробляти місцева влада, а не інвестор.
«На жаль є практика, коли створені кишенькові проєктні організації розробляли детальний план території, і тільки вони могли бути допущені до роботи з певними інвесторами. Тому ми у комітеті підтримуємо ідею, що саме місцева влада має планувати розвиток міста без втручання інвесторів», – констатувала Шуляк.
Вона закликала всі зацікавлені сторони, представники яких брали участь у круглому столі, долучатися до парламентської робочої групи із підготовки законопроєкту № 6458 до другого читання та висловлювати свої зауваження й пропозиції.
Нагадаємо, Верховна Рада ухвалила в другому читанні та в цілому законопроєкт №5655 про реформу містобудування, яка спрямована на цифровізацію будівельного ринку в Україні, впровадження контролю та високої відповідальності за порушення. Реформа сприятиме якісній, прозорій та швидкій відбудові України, а також надасть можливість міжнародним партнерам, які долучаться до фінансування відбудови країни після війни, моніторити якість виконання робіт.
Цікаво дізнатись: як підібрати надійний блок безперебійного живлення
Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.