Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
Китайська компанія China Rail Construction Group (CRCG) представила унікальний тунелепрохідницький комплекс Dinghai, призначений для спорудження найдовшого в країні підводного тунелю на високошвидкісній магістралі Нінбо-Чжоушань, що будується.
Про це пише Railway Gazette.
Новий комплекс масою 4350 т (у 8 разів перевищує масу звичайних гірничопрохідних щитів) має діаметр 14,6 м, що робить його одним із найбільших тунелепрохідницьких комплексів для підводних робіт у світі.
Dinghai має прокласти двотрубний тунель завдовжки 16,2 км із максимальною глибиною залягання 76 м.
З машинобудівного підприємства у місті Чанша (провінція Хунань) до місця будівництва його доставлять морем на відстань 1000 км у розібраному вигляді.
Великі розміри комплексу обумовлені необхідністю розробляти ґрунти високої твердості за умов інтенсивного судноплавства над місцем робіт.
Близько 90% магістрал Нінбо-Чжоушань загальною довжиною майже 77 км пройде 36 мостами і 17 тунелями. Ввести магістраль в експлуатацію планується у 2026 році.
Цікаво про будівництво: Rauta ColdStore – швидкомонтовані холодильні склади з сендвіч-панелей
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.