Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
БЛОГ ІВАНА САЛІЯ
Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів
Причетний багато років до розвитку міського пасажирського транспорту в свій час вивчав досягнення і в Празі, і в Мадриді, і у Відні, і в Лондоні, і в інших провідних столицях Європи.
В Мінськ літав на «кукурузнику» з вісьмома пасажирами, який крилом майже зачіпав дерева, щоби закупити мінські тролейбуси з низькою підлогою, ознайомитися з трамваями і автобусами мінського виробництва. Бо Київ втратив тут лідируючі позиції – не виготовляє а ні трамваї, а ні тролейбуси, а тепер – і не будує метро.
Тепер уже летів «Боїнг» – і туди, і назад заповнений.
Перше враження через роки – і тоді, і тепер усі підприємства працюють, пропонують і нові, і гібридні машини.
Але метою було відвідати, переконатися, що то правда: не далеко від Мінська (з Москви «вижили») експериментальний полігон SkyWay – надземний транспорт, немає аналогів у світі. Це транспорт нового покоління, серед його переваг: він надземний (не потребує сто відсоткового землевідводу – транспорт їздить на опорах, відстань від опори до опори може досягати до 50 метрів), безпечний (за рахунок підняття транспорту на висоту до 25 метрів, що виключає можливості зіткнення транспорту з іншими транспортними засобами, а система безпеки від компанії SkyWay гарантує максимальну безпеку пасажирів у надзвичайних ситуаціях), економічність (даний вид транспорту дешевший в декілька разів від метро, трамвайного транспорту і будь-якого іншого аналогу надземному транспорту, а вартість обслуговування також зведена до мінімуму – за рахунок мінімізації людського фактору і надійності конструкції), швидкість (транспорт компанії SkyWay може розвивати до 150 км/годину в місті), і ще багато переваг у порівняні з традиційними технологіями.
У Києві є молодь, прихильники проекту – Компанія MLCI, Вони вже декілька років співпрацюють з компанією SkyWay – поширюючи інформацію про новий вид транспорту, співпрацюють і залучають інвесторів, ведуть переговори з комерційними і не комерційними організаціями, представниками влади різних країн про можливість реалізації технологій компанії SkyWay в їх підприємствах, країнах.
Компанія MLCI спонукає мене до підтримки такого проекту, і я молодих теж перевірив:
Вони блискуче організували відвідування конструкторського бюро і виробничого майданчика, продемонстрували випробування нового виду транспорту і можливість застосування технологій компанії SkyWay.
Анатолій Едуардович Юницький – Генеральний конструктор струнного транспорту. 40 років свій винахід удосконалює і тепер проводить монтаж і одночасно повузлову сертифікацію.
Фактично дійшли до стадії прийняття заявок, які і надходять з усього світу. На цьому етапі у компанії вже підписано безліч попередніх домовленостей з іншими країнами, комерційними і не комерційними організаціями про реалізацію окремих проектів за технологіями компанії SkyWay. Серед них: Індія, Монголія, ОАЕ та Австралія.
Київ, кияни у свій час першими в царській Росії з бельгійцями побудували електричний трамвай та запустили по Володимирському крутому узвозу.
Київські керманичі того часу швидко перейшли з тяги кіньми до парової машини, а ще швидше до електротранспорту.
Думаю, що кияни і Віталій Володимирович Кличко та його радник з транспорту Олексій Мефодійович Кривопішин відродять київську прихильність до інновацій і застосують такий транспорт:
Лівий берег Дніпра, по «пляжам» не трамвай, а транспорт нового покоління над деревами – зберігає природний ландшафт.
Розв'язати тугий вузол Бессарабки, Ленін уже заважати не буде.
З висотних будинків транспорт через Дніпро, у вартості житла – це 3-5%.
Зигзаг переходів правий – лівий – правий береги Дніпра, і т.д., і т.п.
Президент
Всеукраїнської спілки
виробників будматеріалів
Іван Салій
Джерело: Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.