Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 0.000 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 0.000 |
USD | 41.070 | 41.490 | 0.000 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 0.000 |
Відповідні зміни містяться у новому ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій»
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновлює державні будівельні норми, зокрема, вносить зміни в частині удосконалення системи велосипедного руху. Відповідні зміни містяться у новому ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій».
«В Україні на відміну від багатьох країн Європи та світу практично відсутня організована система велосипедного руху – немає окремих велодоріжок та стоянок, перехоплюючих велопарковок, хоча це чудова альтернатива громадському транспорту. Щоб забезпечити велосипедний рух в Україні та поєднати його з існуючою транспортною мережею, у новому ДБН щодо планування та забудови територій передбачено організацію інфраструктури велосипедного руху, в тому числі, зазначається доцільність облаштування перехоплюючих велопарковок, зокрема біля станцій метро, автовокзалів та інших транспортно-пересадочних вузлів. На таких велопарковках можна залишити свій велосипед перед тим, як зайти у метро, або взяти його в оренду і потім залишити біля іншої зручної станції. Це те, що зараз успішно працює в Європі і ми повинні це також впроваджувати», – сказав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.
Організація перехоплюючих велопарковок дозволить українцям заощаджувати час та кошти на проїзд, а також зменшить кількість заторів та автомобілів на дорогах, зробить вільнішим громадський транспорт.
Згідно з новим ДБН, кількість місць на перехоплюючих велостоянках визначається розрахунком: 0,1 % від користувачів станції, але не менше ніж 10 паркомісць. Відстань від перехоплюючої велостоянки до входу на станцію не повинна перевищувати
ДБН «Планування і забудова територій» затверджений і буде опублікований найближчим часом.
Проект розроблений на заміну ДБН 360-92** «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень», ДБН Б.2.4-1- 94 «Планування і забудова сільських поселень», ДБН Б.2.4-3- 95 «Генеральні плани сільськогосподарських підприємств», ДБН Б.2.4-4- 97 «Планування та забудова малих сільськогосподарських підприємств та селянських (фермерських) господарств», ДБН Б.1-2- 95 «Склад, зміст, порядок розроблення, погодження і затвердження комплексних схем транспорту для міст України», СНиП ІІ-89- 80 «Генеральные планы промышленных предприятий».
Джерело: Мінрегіон
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.