РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.284 EUR: 47.910
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.284
EUR 40.000 41.000 47.910
USD 41.200 41.649 41.284
EUR 48.000 48.771 47.910
Статья

Техніка CAT® будує шосе в океані

Проект вартістю 1,6 млрд євро планується завершити в 2022 році. Нова автострада завдовжки 12,5 км з трьома смугами в кожен напрямок буде найдорожчою в світі (в розрахунку на 1 км)
3543
23 мая 2018 г.


Острів Реюньйон - це територія Франції і Євросоюзу, хоча він знаходиться в Індійському океані, між Мадагаскаром і Маврикієм. Одна з головних автомагістралей Реюньйон - 13-кілометрова Ру-де-Літораль («Прибережна дорога»). Вона з'єднує два найбільших міста острова: адміністративний центр Сен-Дені і Ла-Посесьон, де знаходиться міжнародний порт Пуент-де-Галі (Ла-Пор).

Ру-де-Літораль огинає берегову лінію під високим обривом. Тут, серед разюче красивих ландшафтів, проїжджають 80 тисяч чоловік в день. І всі вони ризикують життям через часті зсуви і штормові хвилі. Ця ділянка шосе не тільки вкрай небезпечна: вона буває абсолютно непрохідною до 40 днів на рік. В результаті страждають торгівля і транспортне сполучення.

РІШЕННЯ ВЖЕ Є

Це паралельне шосе Ла-Нувель-Ру-де-Літораль. Воно будується в океані, уздовж берега, на безпечній відстані від падаючих з обриву кам'яних брил. Проект вартістю 1,6 млрд євро, затверджений Регіональною радою Реюньйон, планується завершити в 2022 році. Нова автострада завдовжки 12,5 км з трьома смугами в кожен напрямок буде найдорожчою в світі (в розрахунку на 1 км). Вона зможе витримувати 10-метрові хвилі і урагани зі швидкістю вітру до 144 км/год.


Проект нової автостради на острові Реюньйон


«Це надзвичайно складний і дорогий проект, - говорить Ніл Маркхем, менеджер з розвитку бізнесу регіонального офісу Caterpillar в Йоганнесбурзі. - Уже той факт, що проект схвалений, став чудовою подією для Реюньйон. Оскільки острів вулканічний, навколо нього немає мілин і рифів. Дно круто йде в глибину, і це дуже ускладнює будівництво».

МАШИНИ CAT® НА УНІКАЛЬНОМУ БУДІВНИЦТВІ

Найважче інженерне та будівельне завдання вимагає потужної техніки, здатної витримувати жорсткий графік і безперервну експлуатацію протягом всього проекту. У будівництві автостради, більше схожої на віадук, ніж на звичайне шосе, беруть участь кілька машин Cat®. Зокрема, два екскаватора 390F з подовженими стрілами риють підводні котловани. Потім туди встановлюються заздалегідь виготовлені опори віадука. У готовій конструкції буде 36 головних опор. «Оператори цих машин, незважаючи на чудові електронні системи, не можуть безпосередньо бачити те, що вони роблять. Вони повинні добре відчувати свої машини. Це вимагає досвіду», — каже Олів'є Вадон, керівник компанії SCIMAT, дилера Cat® на Маврикії і Реюньйоні.

У ПРОЕКТІ ЗАДІЯНА НАСТУПНА ТЕХНІКА CAT®:

  • Два екскаватора 390F

  • Важкий екскаватор 6015B (конфігурація з подовженою стрілою)

  • Два екскаватора 336F

  • Три шарнірно-зчленованих самоскида 740B

  • Два колісних навантажувача 988H

  • Один бульдозер D8


Будівництво автостради

Вузли віадука масою до 4800 тонн перевозять на плавучому крані довжиною 108 м і шириною 46 м, оснащеному чотирма судновими двигунами Cat® 3508. Кожен з них з'єднаний з гребним гвинтом, що дозволяє переміщати кран під керуванням прецизійної GPS-системи. Крім того, два генератора по 1000 кВт виробляють електроенергію для всього іншого обладнання на борту. Щоб привезти на Реюньйон всю необхідну техніку, знадобилося багато логістичних операцій. Зрозуміло, транспортування великих машин на острів було непростим, адже він знаходиться далеко від звичайних маршрутів доставки. Ніл Маркхем розповідає: «Як тільки ми дізналися дату початку проекту, ми почали працювати, розраховуючи дні, що залишилися. Питання було в тому, як швидко ми зможемо підготувати все необхідне. Велика частина обладнання була нестандартною, для його складання потрібен час фахівців, а для перевезення - спеціальні умови. Ми враховували транспортні операції, час складання та наявність машин, тому точно знали, коли наш дилер повинен виконати ці замовлення».

Джерело: zeppelin.ua

Інформацію розміщено на правах реклами
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Дорожное строительство
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
08 февраля 2018 г.
3407
Правильно підібрана спецтехніка економить не тільки витрату матеріалів, а й трудовитрати. Переконати...
19 декабря 2016 г.
4535
Новый асфальтоукладчик F-серии - сочетание высоких технологий новейшей дорожно-строительной техники ...
21 декабря 2016 г.
3752
Новое уплотнительное оборудование компании Weber - виброплита CR 2 и швонарезчик SM 62-2 - мобильная...
25 апреля 2016 г.
8412
Большинство ведущих стран вкладывают огромные средства в качественные, безопасные и долговечные доро...
23 декабря 2019 г.
3510
У компаніях FOMALGAUT GROUP впроваджений 3-рівневий контроль якості продукції. При цьому компанії гр...
31 октября 2019 г.
3762
Осенью становится актуальной подготовка незавершенного строительства к зимовке, то есть консервации,...
24 октября 2019 г.
5441
Бензиновый генератор пригодится в местности, где отсутствует электроснабжение или наблюдаются частые...
21 августа 2025 г.
3465
Міст матиме довжину 112 метрів та ширину 14 метрів. Він складатиметься з двох рівнів: верхній сполуч...
20 августа 2025 г.
7500
Проєкт став черговим прикладом динамічного розвитку архітектурного середовища Тирани, де останніми р...
19 августа 2025 г.
10598
Компанія створила три окремі зони – аквапарк з інтерактивними водними елементами, лісопарк з в...
13 мая 2025 г.
2072
Нестабильность энергетики в Украине вынуждают большинство домохозяйств и бизнес использовать альтерн...
22 января 2025 г.
1733
Ruukki - провідний європейський виробник будівельних рішень зі сталі поставив амбітну ціль: до 2030 ...
22 января 2025 г.
601
The leading European manufacturer of steel construction solutions has set an ambitious goal: to redu...
15 августа 2025 г.
545
Застосування численних матеріалів є чудовим способом упорядкувати різні зони та об'єкти. Один і той ...
31 июля 2025 г.
2114
Спеціалісти SWEETONDALE розробили  комплексне рішення яке забезпечує максимальну надійність гід...
25 июля 2025 г.
1971
Технічні параметри і переваги керамічного блоку КЕРАТЕРМ 38...