| Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
| USD | 39.800 | 40.300 | 42.371 |
| EUR | 40.000 | 41.000 | 48.918 |
| USD | 42.200 | 42.550 | 42.371 |
| EUR | 48.600 | 49.239 | 48.918 |
Інженери та планувальники в Китаї просувають мегапроект під Бохайською протокою, прагнучи з'єднати два жваві півострови високошвидкісною залізничною лінією всередині глибокого тунелю під тиском.
Про це пише Reteuro.
Тунель простягатиметься приблизно на 123 кілометри між півостровами Ляодун та Шаньдун, з'єднуючи портові міста Далянь та Яньтай.
Сьогодні ця подорож дорогою навколо затоки займає години.
Запропонований швидкісний залізничний маршрут розрахований на 40 хвилин, а також стабілізує подорожі під час штормів, які порушують поромне сполучення та рух транспорту.
Проектні дослідження окреслюють три паралельні труби: дві для високошвидкісних поїздів та центральну галерею обслуговування та безпеки. Залізниця інтегрується з північною та східною високошвидкісними мережами Китаю, що дозволить поїздам розганятися приблизно до 250 км/год та безперешкодно продовжувати рух на існуючих лініях.
Проект все ще перебуває на стадії планування та оцінки доцільності, а екологічні оцінки, геотехнічні дослідження та шляхи закупівель все ще тривають.
Обговорювані терміни передбачають будівництво протягом 10-15 років.
Фінансування, ймовірно, поєднуватиме центральний та регіональні бюджети з боргом, залученим через облігації або спеціалізований проектний інструмент.
Подібні мегапроекти часто поетапно будують, щоб розподілити ризики: починають з підхідних ліній та порталів, потім просувають кілька тунельно-прохідницьких машин з обох боків, щоб скоротити критичний шлях.
Три роки «ВідновиДІМ»: від аварійних ремонтів до відновлення за принципом «Build Back Better»
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.