Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.670 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.520 |
USD | 39.450 | 39.830 | 39.670 |
EUR | 42.280 | 42.850 | 42.520 |
Наказ Міністерства інфраструктури про порядок списання вантажних залізничних вагонів з перевищеним терміном нормативної експлуатації буде підписано до кінця листопада.
Про це у п'ятницю, 19 листопада, заявив голова відомства Олександр Кубраков, виступаючи на міжнародному економічному форумі DEF-2021 у Дніпрі.
"Я можу заспокоїти, наказ буде підписано максимум за тиждень чи два. Думаю, що не буде проблем із цим питанням", – сказав міністр.
Україна впроваджує європейські правила мультимодальних перевезень - рішення Ради
За його словами, можливі спроби окремих великих компаній-вантажоперевізників зірвати набрання чинності за допомогою судових позовів не увінчаються успіхом.
"Навіть якщо якісь окремі гравці ринку захочуть його зупинити через якісь там судові позови, я не думаю, що це проблема. Є механізм протидії цьому. Але я все-таки налаштований оптимістично і розумію, що більшість гравців ринку мають бути адекватними", – наголосив Олександр Кубраков.
Він також наголосив на необхідності оновлення вагонного парку та неприпустимості подальшого використання у перевезеннях зношених вагонів. Глава Мінінфраструктури нагадав, що сусідні країни раніше вже ухвалили рішення про виведення з експлуатації зношених вантажних вагонів – після чого ці списані вагони дешево скупили і привезли в Україну окремі великі компанії-вантажоперевізники.
Усі країни навколо нас це зробили, хто має потужні залізниці. Скрізь майже новий рухомий склад і винятково ми, українські залізниці, отримали весь цей металобрухт до себе, дозволили це зробити раніше, завезти сюди весь цей мотлох. А зараз він їздить нашими залізницями і знищує нашу інфраструктуру", – підкреслив міністр.
Парламент підтримав виділення 2,5 млрд грн на інфраструктуру. На що саме підуть кошти
Він висловив сподівання, що вантажоперевізники та вагонобудівники підпишуть спільний меморандум із Мінінфраструктури щодо оновлення вагонного парку в країні.
"Ми не будемо нікого фізично змушуватимемо його підписувати. Але я вважаю, що нормальний адекватний бізнес, виробники, учасники ринку – вони повинні брати участь і підписати цей меморандум. За кілька років ми побачимо тисячі і тисячі нових вантажних вагонів, напіввагонів на наших залізничних дорогах", – резюмував Кубраков.
Як повідомлялося, Міністерство інфраструктури спільно з УЗ планує запустити програму поступового обмеження терміну експлуатації вагонів та будівництва нових вагонів замість списаних.
З цією метою Мінінфраструктури розробило та опублікувало проєкт наказу про порядок списання зношених вагонів.
"Укрзализныця" в ноябре повышает плату за использование большинства типов вагонов
Читайте також: Tegola дарує подарунки за підписку на Telegram канал!