РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.732 EUR: 43.551
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.732
EUR 40.000 41.000 43.551
USD 41.400 41.831 41.732
EUR 43.350 44.039 43.551
Статьи

У Норвегії збудують найдовший і найглибший у світі підводний мегатунель. Він коштуватиме $1,9 мільярда

Тунель-рекордсмен матиме довжину понад 25 км. Тунель буде не лише найдовшим у світі, але й найглибшим, оскільки його максимальна глибина сягатиме 396 м.
13484
07 февраля 2025 г.

У Норвегії побудують найдовший і найглибший тунель

Норвегія розкрила свої плани щодо будівництва нового підводного мегатунелю. Цій країні вже належить рекорд найдовшого тунелю у світі – тунель Лердал, який простягається на понад 24 км. Тунель будувався п'ять років і з'єднує муніципалітети Лердал і Аурланд. Прохід настільки довгий, що людям, які його проєктували, довелося вигадати заходи проти клаустрофобії, щоб запобігти паніці під час подорожі.

Але Лердальський тунель незабаром буде затьмарений наступним проєктом Норвегії – підводним мегатунелем довжиною понад 25 км, будівництво якого коштуватиме більш ніж 1,9 мільярда доларів, повідомляє The Independent.

Тунель буде не лише найдовшим у світі, але й найглибшим, оскільки його максимальна глибина сягатиме 396 м.

Проєкт відомий під назвою Rogfast і з'єднає райони Рандаберг і Бокн між собою.

Наразі країна значною мірою покладається на свою прибережну автомагістраль E39, яка пролягає від Тронхейма на крайній півночі до Крістіансанда на півдні. Подорож між двома містами займає 21 годину, але Rogfast скоротить цей час на 11 годин.

Кажуть, що знадобиться лише близько 35 хвилин, щоб дістатися від одного кінця тунелю до іншого. Як повідомляється, його використання коштуватиме водіям 37 доларів.

Нинішній маршрут переривається сімома поромними переправами, які часто затримуються через погану погоду.

Говорячи про плани Норвегії, Оддвар Каармо, керівник проєкту Rogfast, сказав: "Порт Мортавіка є досить відкритим, і взимку пороми іноді змушені перенаправлятися до іншого порту. Після завершення будівництва тунелю нам не доведеться покладатися на гарну погоду, щоб утримувати дороги відкритими. Приблизно через пів року після останнього буріння і вибуху ми повинні здати проєкт, тому нам доведеться виконувати багато роботи одночасно. Це більше про логістику, ніж про прокладання тунелю".

Очікується, що будівництво буде завершено 2033 року.

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Фото: Norwegian Public Roads Administration/Norconsult

Джерело: tsn.ua

03 февраля 2025 г.
11984
Міст довжиною 400 метрів зʼєднує два терикони, що залишилися після роботи вугільних шахт. ...
28 января 2025 г.
5375
Архітектори створили дизайн, який зберігає архітектурну цілісність будівлі, спроєктованої Тао Г...
27 января 2025 г.
6861
В бункері вартістю 300 мільйонів доларів зможуть розміститися 625 найбагатших людей світу...
23 января 2025 г.
4700
Будинок закрито від вулиці бетонними стінами без вікон. Навколишня забудова настільки щільна, що вік...
23 января 2025 г.
11011
Технології дозволяють будинкам функціонувати автономно, включаючи виробництво енергії та води, що ро...
22 января 2025 г.
5008
Концепція базується на грі з рельєфом – один з фасадів будівлі підпорядковується важливій пішо...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
23 декабря 2019 г.
3216
У компаніях FOMALGAUT GROUP впроваджений 3-рівневий контроль якості продукції. При цьому компанії гр...
31 октября 2019 г.
3481
Осенью становится актуальной подготовка незавершенного строительства к зимовке, то есть консервации,...
24 октября 2019 г.
5175
Бензиновый генератор пригодится в местности, где отсутствует электроснабжение или наблюдаются частые...
Сегодня
11304
Три будівлі, повністю побудовані з деревини, створять простір, який дозволяє місту «дихати&raq...
Вчера
5485
Подорож фунікулером триває п’ять хвилин і цей проєкт реалізовувався 15 років та коштував сім м...
19 февраля 2025 г.
5353
Перетворення млинів на галерею передбачало масштабне очищення будівлі від промислових елементів. Вті...
16 января 2024 г.
2287
Інноваційна технологія безкаркасних холодильних та морозильних складів з сендвіч-панелей дозволяє на...
23 ноября 2023 г.
2800
Створити комфортний будинок, в якому споживання енергії навіть в найхолоднішу пору року буде зведено...
14 марта 2023 г.
7014
Дізнайтесь на реальному прикладі застосування технологій народного будівництва, як українці обирали ...
Сфери застосування та переваги профнастилу від українського виробника "Стальний Світ"...
Как правильно выбрать оборудование для эффективной упаковки? Большой обзор....
BUILD PORTAL - Агрегатор статей
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!