РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.724 EUR: 49.176
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.724
EUR 40.000 41.000 49.176
USD 41.500 41.999 41.724
EUR 48.850 49.500 49.176
Новость

Нью-Йорк представив нову стратегію оновлення вулиць міста. Як вони зміняться?

План передбачає розвиток автобусної, велосипедної та пішохідної інфраструктури впродовж наступних п'яти років
1154
07 декабря 2021 г.
Фото: unsplash


Нова стратегія
перетворення вулиць


У Нью-Йорку опублікували план вулиць, який визначатиме розвиток автобусної, велосипедної та пішохідної інфраструктури протягом наступних п’яти років. Мастерплан допоможе місту реалізувати проєкти Vision Zero та забезпечити стійке, безпечне та «справедливе» пересування містом, пише Brooklyn Eagle.

Міністерство транспорту США розробило нову формулу, яка визначає пріоритетні галузі інвестування та надає пріоритет плануванню «бідніших» районів.

Згідно з планом, до 2026 року створять 112 кілометрів смуг для автобусів з фізичним захистом або відеоспостереженням (це майже вдвічі більше, ніж існує зараз), а також 2,5 тисячі інноваційних зупинок громадського транспорту. Міністерство планує зробити високоякісний екологічний громадський транспорт своїм головним пріоритетом.

Проєктом також передбачаються нові правила паркування, перепланування низки перехресть та переобладнання їх під зручності для пішоходів, використання громадського транспорту, скорочення викидів транспортних засобів та забезпечення доступу для людей з обмеженими можливостями.

План також включає інновації у переміщенні товарів: цей план переосмислить транспортування, щоб зменшити залежність від великих дизельних вантажівок.

«Ми намагатимемося краще використовувати воду, залізницю, дрібніші та екологічно чисті альтернативи. Справедливий розподіл ресурсів, безпека вулиць та скорочення викидів вуглекислого газу будуть спрямовувати зусилля зі створення розумніших методів управління вантажними перевезеннями», – йдеться в описі плану.

У місті розширять застосування камер, щоб фіксувати, зокрема, блокування велосипедних смуг, незаконні повороти, порушення правил паркування та навіть наявність негабаритних вантажівок тощо.

Планується побудувати 402 кілометри захищених велосипедних доріжок та зелені доріжки, які фізично відокремлені від автомобільного руху та можуть служити велосипедними магістралями. Міська влада визначить місця зі значним попитом на нові велодоріжки.

Пріоритет ефективності паркування: міністерство планує збільшити кількість місць для паркування в найбільш густонаселених районах міста.

Міністерство транспорту приділятиме пріоритетну увагу модернізації міської системи магістралей, яка або недостатньо використовується, або негативно позначається на екології. Воно вже виділило два мільйони доларів на вивчення негативних наслідків швидкісної автомагістралі Крос-Бронкс та можливих її покращень.

Місце влада впевнена, що цей «далекоглядний план змінить вулиці міста та покращить повсякденне життя його мешканців, зосередившись на справедливості та розстановці пріоритетів у спільнотах, які найбільше потребують цих переваг».

Читайте о новой серии сварочного оборудования от Paton
Источник:
hmarochos
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Общестроительные новости
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
07 декабря 2021 г.
1078
Столица Украины заняла 48 место среди лучших мировых стартап-экосистем по версии Global Startup Ecos...
07 декабря 2021 г.
1126
Орієнтовно тривалість робіт – грудень 2021 – січень 2022 року...
07 декабря 2021 г.
2878
Будівництво парку в Дарницькому районі почнуть будувати в наступному році...
16 июня 2025 г.
2789
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2557
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
26 мая 2025 г.
3028
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
02 июля 2025 г.
1429
Роль праймера у створенні надійної адгезії та технічні переваги бітумного праймера SWEETON...
30 июня 2025 г.
7065
Через зростання цін і нестачу доступного житла Барселона стикається з серйозною житловою кризою. Том...
19 июня 2025 г.
3045
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
17 июня 2025 г.
475
Запрошуємо на Business Day КБУ, який відбудеться вже завтра - 18 червня 2025 року. Другий блок буде ...
17 июня 2025 г.
3089
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!