Заміна аварійної ділянки тунелю між станціями “Деміївська” та “Либідська”: на якому етапі роботи (ФОТО)
У будівельній компанії заявили, що роботи з відновлення тунелю між “Либідською” та “Деміївською” проходять цілодобово, без вихідних.
Відновлення тунелю між
“Либідською” та “Деміївською”
Фахівці, які проводять ремонт тунелю метро, розповіли деталі проведених робіт.
Autostrada завершила демонтаж аварійної ділянки та почала укріплення залізобетонною “сорочкою” частин старого тунелю, які прилягають до аварійної ділянки з обох боків. Підтримувальна “сорочка” – це залізобетонна труба, яка повністю повторить округлу геометрію тунелю, що загалом підсилить проблемну ділянку.

Наразі вже виконано:
- поверхню бетонних тюбінгів було ретельно зачищено, щоб виявити недоліки та деформації кільцевої оправи;
- оскільки тунель обводнений, потрібно було ретельно герметизувати всі шви, найменші тріщини та щілини в оправі. Тому спочатку через спеціальні ін’єкційні пакери, попередньо встановлені в оправу тунелю, було проведено нагнітання двокомпонентної поліуретанової смоли, яка при контакті з водою збільшується у декілька разів і заповнює найдрібніші пори;
- в кесони тюбінгів було встановлено армокаркас та розпочато процес торкретування (набризк “мокрого” торкрет-бетону) – набризк готового пластичного бетонного розчину на підготовлену поверхню.
“По завершенню торкретування влаштуємо гідроізоляцію, встановимо металеві радіальні каркаси та приступимо до безпосереднього спорудження посилення тунелю монолітною набризк-бетонною “сорочкою”, яка також виконуватиметься методом “мокрого” торкретування”, – зазначають у Autostrada.



Цікаво про будівництво: XPS STYROPLIT – новий бренд теплоізоляції
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Київтеплоенерго почало готуватися до встановлення розподіленої генерації на основних котельнях столи...
На будівельному майданчику між станціями метро “Деміївська” – “Либідська&rdq...
Аварійну частину тунелю мають повністю замінити....
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
Типові виклики HR у будівельній компанії та переваги і можливості HRM-систем...
Роль праймера у створенні надійної адгезії та технічні переваги бітумного праймера SWEETON...
Через зростання цін і нестачу доступного житла Барселона стикається з серйозною житловою кризою. Том...
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
Запрошуємо на Business Day КБУ, який відбудеться вже завтра - 18 червня 2025 року. Другий блок буде ...
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
- Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
- Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.