РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.506 EUR: 48.205
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.506
EUR 40.000 41.000 48.205
USD 41.330 41.831 41.506
EUR 47.830 48.530 48.205
Статья

Найдовший у світі підводний тунель: завершено перший етап будівництва глибоководного тунелю, що з'єднає Німеччину і Данію (ФОТО)

Тунель довжиною 18 км з’єднає данський острів Лолланн і німецький острів Фемарн. Це один з найбільших інфраструктурних проектів Європи, з бюджетом понад 7 мільярдів євро
8065
01 июля 2024 г.

Вигляд тунелю зі сторони Данії

Завершено перший етап будівництва найдовшого у світі підводного тунелю

Данія та Німеччина будують глибоководний автомобільний і залізничний тунель, який стане найдовшим у світі, як пише CNN. Споруда спускатиметься на глибину до 40 метрів у Балтійське море та з’єднає дві країни, скоротивши час подорожі між ними. Завершити будівництво планують у 2029 році.

Котлован для тунелю з німецької сторони

У червні король Данії Фредерік X урочисто відкрив перший готовий тунельний елемент. Будівництво Фемарнбельтського тунелю розпочалося у 2020 році, після понад десять років планування. За один з найбільших інфраструктурних проектів Європи, з бюджетом понад 7 мільярдів євро, відповідає данська державна компанія Femern A/S.

Перша готова частина тунелю у Данії

Тунель довжиною 18 км з’єднає данський острів Лолланн і німецький острів Фемарн. Проєкт розробили як альтернативу поромному сполученню через протоку Фемарн-бельт, яким щороку користуються мільйони пасажирів. Наразі переправа триває 45 хвилин. Однак після будівництва тунелю поїздка між країнами скоротиться всього до десяти хвилин машиною або семи хвилин потягом.

Будівництво тунелю

Як зауважує CNN, хоча тунель під Ла-Маншем, протяжність якого становить 50 км, є довшим, він був збудований за допомогою бурової машини. А Фемарнбельтський тунель створять шляхом занурення під воду вже готових секцій.

Споруда також стане найдовшим у світі комбінованим автомобільно-залізничним тунелем. Він складатиметься з двох двосмугових автомагістралей і двох електрифікованих залізничних колій. Окрім переваг для пасажирських потягів і автівок, тунель матиме позитивний вплив на вантажні перевезення, котрі перемістяться з дороги на залізницю. А вантажні електропоїзди є більш екологічним транспортом.

Проєкт бере початок у 2008 році, коли Німеччина та Данія підписали договір про будівництво тунелю. Тоді знадобилося більше десяти років, щоб обидві країни ухвалили необхідне законодавство та провели дослідження можливого впливу споруди на довкілля. Також деякі німецькі поромні компанії, екологічні організації та муніципалітети намагалися перешкодити схваленню проєкту через претензії щодо недобросовісної конкуренції чи проблеми з навколишнім середовищем. Однак у 2020 році федеральний суд Німеччини відхилив усі скарги.

 Цікаво про будівництво: Флагманський продукт, модульна покрівля Ruukki Finnera, вже виготовляється в Україні 

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Візуалізації і фото: Femern A/S
Джерело: Хмарочос
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Интересно про строительство
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
28 июня 2024 г.
6977
Критичним для навколишнього середовища є не тільки процес будівництва, але й знесення будівель, які ...
26 июня 2024 г.
10715
Студія архітектури та дизайну NKey розробила концепцію будинку, який є абсолютно автономним і н...
25 июня 2024 г.
8918
Дослідники Прінстонського університету в США пропонують рішення, як перетворити зелені зони в містах...
24 июня 2024 г.
6790
Амфітеатр-пірс створюють передусім для психологічного відновлення ветеранів та військових...
18 июня 2024 г.
6360
40-метрова драбина, розташована під кутом 45 градусів, має 120 сходинок. На вершині відвідувача...
23 декабря 2019 г.
3724
У компаніях FOMALGAUT GROUP впроваджений 3-рівневий контроль якості продукції. При цьому компанії гр...
31 октября 2019 г.
3972
Осенью становится актуальной подготовка незавершенного строительства к зимовке, то есть консервации,...
24 октября 2019 г.
5668
Бензиновый генератор пригодится в местности, где отсутствует электроснабжение или наблюдаются частые...
06 октября 2025 г.
8355
Бетонну башту Flakturm IV у Гамбурзі будували для захисту від авіаударів союзників часів Другої Світ...
03 октября 2025 г.
4882
Матеріал інтегрується безпосередньо в асфальтове покриття, де датчики фіксують деформації ...
03 октября 2025 г.
6513
Edison передбачає 32 поверхи й може стати найвищою масивно-дерев’яною будівлею у США...
08 сентября 2025 г.
6644
А в одному місті встановили балдахін із круглих мандал, деякі громади обплітають вулиці виногра...
13 мая 2025 г.
2297
Нестабильность энергетики в Украине вынуждают большинство домохозяйств и бизнес использовать альтерн...
01 сентября 2025 г.
2642
Ruukki Україна запустила локальне виробництво нової лінії Ruukki Nordic. Це сучасне рішення з вигляд...
15 августа 2025 г.
1847
Застосування численних матеріалів є чудовим способом упорядкувати різні зони та об'єкти. Один і той ...
31 июля 2025 г.
3401
Спеціалісти SWEETONDALE розробили  комплексне рішення яке забезпечує максимальну надійність гід...