Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.538 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 46.589 |
USD | 41.330 | 41.831 | 41.538 |
EUR | 46.250 | 46.999 | 46.589 |
Посадовці Федерального управління залізниць США обговорили зі співробітниками компанії Boring Company оцінку витрат та прогресу програми будівництва тунелю Фредеріка Дугласа. У межах переговорів посадовці Міністерства транспорту США, яке контролює Федеральну адміністрацію залізниць, зустрілися зі співробітниками компанії Boring Company, і їм було повідомлено, що фірма може знайти способи будівництва тунелю дешевше та ефективніше, повідомляє The New York Times із посиланням на джерела, поінформовані про перебіг перемовин.
Речник Міністерства транспорту Натаніель Сайзмор підтвердив, що компанія Boring Company була однією з кількох фірм, із якими проводили консультації з метою укладання нового інженерного контракту. Він відмовився назвати імена інших компаній.
«Щодо тендерних пропозицій іще не прийнято жодного рішення. Amtrak у координації з Міністерством транспорту дотримуватиметься стандартних процедур для проведення тендерів на укладання контрактів та субпідрядів», - сказав Сайзмор.
Міністерство транспорту заявило, що орієнтовна вартість будівництва тунелю зросла на 2,5 мільярди доларів і що Amtrak іще не знайшла способів зменшити витрати.
«Департамент провів розмови з багатьма зацікавленими сторонами у сфері інфраструктурної інженерії, щоб зрозуміти можливості повернення цього проєкту в потрібному напрямку», - додав Сайзмор.
Переговори викликали занепокоєння щодо конфлікту інтересів Маска, оскільки він поєднує керування своїм бізнесом із роллю радника президента Трампа.
Тунель Фредеріка Дугласа - що відомо про проєкт Amtrak
Тунель Фредеріка Дугласа має замінити 152-річний тунель Балтимор-Потомак, 2,2-кілометровий маршрут уздовж Північно-Східного коридору Amtrak, Національної залізничної пасажирської корпорації США, що займається пасажирськими перевезеннями. Він з'єднує Балтимор із Вашингтоном та Вірджинією.
Цей тунель - найбільший інфраструктурний проєкт, очолюваний Amtrak. Очікувалося, що тунель буде завершено до 2035 року. Минулого року Amtrak обрала спільне підприємство двох будівельних компаній, Kiewit та JF Shea, для будівництва тунелю.
Спочатку Amtrak очікувала, що вартість будівництва становитиме 6 мільярдів доларів, але прогнозує, що він обійдеться 8,5 мільярдів доларів.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.